اجاره اقامتگاه ییلاقی با رودخانه در جواهرده

(تعداد بازدید: 3043)   مازندران ,  رامسر ,  جواهرده  5+ 5+ نفر شب
شروع از  1600000

1400000 تومان

این اقامتگاه در روستای جواهرده از توابع شهرستان رامسر استان مازندران واقع شده است. این اقامتگاه با فاصله 25 کیلومتری از شهر رامسر در زمینی به مساحت 1500 متر و زیر بنای 80 متر مربع بصورت 1 سوئیت اقامتی دوبلکس بنا شده که با دارا بودن امکاناتی نظیر اتاق هال (8 متر مربع)، 2 اتاق خواب (9 متر مربع)، تراس (18 متر مربع) آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام اختصاصی، حداکثر ظرفیت پذیرایی از 10 نفر را دارد.
در طبقه همکف این سوئیت پذیرایی، سرویس بهداشتی و حمام قرار دارد و آشپزخانه، دو اتاق خواب و تراس در طبقه فوقانی آن خانه می‌باشند که چشم اندازی بی نظیر به ییلاقات و جنگل دارد. حیاط این خانه بصورت مشترک مابین مسافرین و مالک اقامتگاه که سوئیتی در همان محوطه دارد، قابل استفاده می‌باشد. در حیاط سرسبز و باصفا این خانه روستایی، رودخانه‌ای زیبا در جریان بوده که مالک خوش ذوق این اقامتگاه تختی برای نشستن و استراحت مسافران در بالای رودخانه تعبیه نموده تا از زیبایی‌های منحصر به فرد آن منطقه لذت ببرند.
جواهرده روستاییست سرسبز با طبیعتی دلفریب و آب و هوای فوق العاده که شاهکار بی‌نظیری از طلاقی کوه و جنگل را به نمایش گذاشته است. از جاذبه‌های گردشگری اطراف اقامتگاه نیز می‌توان به قبرستان قدیمی جواهرده، خانه‌های قدیمی روستا، تله کابین (33 کیلومتر)، دریاچه سد میجران (46 کیلومتر) و بوستان جنگلی صفارود (20 کیلومتر) اشاره کرد.

اگر قصد رزرو اقامتگاه را دارید حتما اینجا را مطالعه بفرمایید.
درخواست رایگان رزرو
تضمین بهترین قیمت
رزرو آنلاین اقامتگاه
تاریخ ورود و خروج
1600000 تومان
1400000 تومان
تاریخ ورود و خروج


  • تعداد بزرگسال
  • تعداد خردسال

خدمات رزرو شده شما:

رزرو اقامتگاه ییلاقی با رودخانه در جواهرده

  • تعداد بزرگسال
    + -
  • تعداد خردسال
    + -
خدمات مورد نظر خود را انتخاب کنید
حداکثر ظرفیت 10 نفر

سوئیت شامل اتاق هال 8 متری، 2 اتاق خواب 9 متری با سرویس کف خواب، آشپزخانه، میز غذاخوری، تراس 18 متری، سرویس بهداشتی ایرانی و حمام اختصاصی.

توضیحات و تقویم قیمتی
خدمات رزرو شده شما :

مبلغ قابل پرداخت




نکات مربوط به رزرو اقامتگاه ییلاقی با رودخانه در جواهرده:



موارد مشابه







دیدگاه کاربران

دیدگاه کاربران
دیدگاهی ثبت نشده است

نظری ثبت نشده است.




ارسال نظر و امتیاز

ثبت نظر









با ثبت نظر خود، به مسافران آتی این اقامتگاه جهت ارزیابی کمک کنید